Gratis proefpakket
Snelle levering
ISO 9001 Gecertificeerd
A-merk materialen
75 jaar ervaring

Klachten & retouren

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten. Wij willen u graag verder helpen om een gewenste oplossing te bieden. U kunt uw klacht mailen naar: info@trekz.nl. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Aanvullende klachtenafhandeling (alleen voor consumentenbestellingen)

Mocht u de bovengenoemde klachtenafhandeling niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Retouren (informatie voor consumentenbestellingen)

Als consument heeft u het recht om zonder opgaaf van reden binnen een bepaalde tijd de koop te ontbinden (het herroepingsrecht). Alle producten op onze website worden echter op maat voor u geproduceerd en zijn daarmee uitgesloten van van het herroepingsrecht. Voor meer informatie verwijzen wij u naar artikel 10(.6) van onze algemene (consumenten-)voorwaarden.